Kontakta oss!

Dina synpunkter, idéer och frågor är viktiga för oss.

Välkommen med dina frågor, synpunkter och önskemål! Oavsett hur du kontaktar oss, så gör vi allt för att ge dig ett svar så snabbt som möjligt. Tänk på att alltid ange din e-postadress eller telefonnummer där du vill bli nådd.

 

Tekniska problem

Vi har för tillfället tekniska problem och kan därför inte skicka e-post. Vi ber dig därför att skriva både adress och telefonnummer när du kontaktar oss via e-post så att vi kan nå dig och följa upp ditt ärende.

Vänligen notera att svarstiden på ditt ärende kan ta längre tid än 5 helgfria dagar. Är ditt ärende akut ber vi dig ringa vår växel.

Vi arbetar på att lösa problemet.

 

E-posta oss

konsumentkontakt@se.findus.com 

 

Ring oss

Findus växel: 042 – 86 000
07.30 – 16.30 måndag - fredag 
Lunchstängt 12.00 - 13.00

Konsumentkontakt: 020 - 88 60 00 (samtalet är kostnadsfritt).
Vi finns på ovan telefonnr måndag - torsdag, 09.00 - 12.00.

 

Posta till oss

Brev:
Findus Sverige AB
Postbox 4506
203 20 Malmö

Paket:

Findus Sverige AB
Nordenskiöldsgatan 8
Hiss B, vån 2
211 19 Malmö

 

Besök oss
Nordenskiöldsgatan 8
Hiss B, vån 2
211 19 Malmö

Vid reklamationer:
Findus Konsumentkontakt
Postbox 4506
203 20 Malmö

För att underlätta och påskynda hanteringen av ditt ärende var vänlig uppge vid kontakt med oss:
Vid fråga eller synpunkt:
- Produktnamn

Vid reklamation: 
- Produktnamn
- Förpackningskod (finns vid bäst före utgången av datumet och börjar med L) samt klockslag
- Orsak 
- Namn & adress